GRATIS VERZENDING VANAF €50,- BINNEN NEDERLAND. LET OP! door de drukte bij Post.nl duurt het iets langer voordat u uw pakket ontvangt. RUILEN / RETOUR GRATIS IN ONZE WINKELS BINNEN 30 DAGEN
GRATIS VERZENDING VANAF €50,- BINNEN NEDERLAND. LET OP! door de drukte bij Post.nl duurt het iets langer voordat u uw pakket ontvangt. RUILEN / RETOUR GRATIS IN ONZE WINKELS BINNEN 30 DAGEN

Retourbeleid

Retourneren
Als je niet tevreden bent over de door jou bestelde artikelen dan heb je de mogelijkheid om deze binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren. Het pakket dient na aanvraag van het retourformulier binnen 7 werkdagen in de winkel te zijn.

Hiervoor kiest u uit de 2 retourmogelijkheden:

  • Retourneren via post (eigen kosten)
  • Retourneren geheel GRATIS in fysieke winkels (Locaties verschillen per artikel, zie productpagina desbetreffende artikel.
    Wilt u in de winkel retourneren? Meld uw retour aan via klantenservice@catchfashion.nl en u ontvangt een retourformulier van de dichtsbijzijnde locatie.

Kiest u voor Retourneren in fysieke winkel:

Hier staat aangegeven bij welke locaties u uw artikel gratis kunt retourneren. 

Let op: VILA en Object artikelen kunnen alleen geretourneerd worden in onze Vila winkels worden geretourneerd. De overige merken kunnen in onze Vero Moda winkels geretourneerd worden. 

Weten waar onze winkels zitten? Check winkels 

Openingstijden:

Maandag: 13.00 uur en 17.00 uur 

Dinsdag t/m zaterdag: 10.00 uur en 17.00 uur

Komt u er niet uit, mail ons op klantenservice@catchfashion.nl 

Kies u voor Retourneren via Post:

Vraag het retourformulier op via de mail (klantenservice@catchfashion.nl). Retourneren kan altijd in 1 pakket. Retouren met een combinatie van meerdere merken Vero Moda & Vila kunnen maar retour naar 11 locaties.  Indien er producten niet naar de juiste locatie worden verzonden behouden wij ons om de verzendkosten die daarvoor besteed moeten worden in mindering te brengen van uw tegoed. Stuur het ingevulde retourformulier mee met de zending. Indien dit formulier niet volledig is ingevuld kunnen we de retouraanvraag niet in behandeling nemen.     

Vraag dit formulier aan via klantenservice@catchfashion.nl, wanneer u uw artikel retour wilt sturen.

Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.

Terugbetalingen
Zodra het product in onze winkels is ontvangen zal het product zo snel mogelijk geruild worden of zal het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op uw bankrekening teruggestort worden.

Retourzending
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet vergoed.

 

VERPLICHTINGEN OM DE RETOURNERING IN BEHANDELING TE NEMEN

  • Voorzie de retournering van een track en trace code (eigen kosten)
  • Email op de dag van verzending de track en trace code naar klantenservice@catchfashion.nl
  • Het retourformulier dient uitgeprint in het pakket te zitten
  • Het product dient in originele verpakking aangeleverd te worden
  • Het product wordt gecontroleerd op schade die door toedoen van de klant is toegebracht, het opsturen van een beschadigd product door eigen toedoen wordt dan ook niet in behandeling genomen

    Als er niet wordt voldaan aan de bovenstaande eisen zal de retournering niet in behandeling worden genomen.

Fair use
Catch behoudt zich het recht voor om individuen die overmatig gebruik maken van het retourproces te weigeren op catchfashion.nl.

De deactivatie van een klantaccount kan ook plaatsvinden wanneer er verdachte handelingen of fraude zijn geconstateerd.